Sessionen er næsten udløbet på grund af inaktivitet. Klik på OK for at forlænge tiden med yderligere 120 minutter.
FAQ - Almindelige spørgsmål om dét at handle på nettet.
1. Jeg er ny på webstedet. Hvordan bestiller jeg online?
Alle varerne kan findes i webshoppen, og de kan bestilles via nogle enkle trin. Fra hjemmesiden kan du enten bladre til et produkt via menuen i kategorien eller søge efter produktet i søgefeltet. Klik på den vare, du ønsker at købe. Klik dernæst på "Køb nu". På dette trin kan du vælge "Fortsæt med at handle" eller "Gå til indkøbskurv" for at se dine tilføjede produkter, redigere indkøbskurv eller afslutte din ordre og gå videre med betalingsprocessen. Når du er færdig med at handle, vælger du knappen "Gå til indkøbskurv". Her logger du ind eller opretter en konto for at fortsætte.
2. Jeg har glemt min adgangskode
Gå til sektionen "Log ind"/"Opret konto" under menuen "Min konto". Klik derefter på linket "Glemt din adgangskode?" Når du indtaster din e-mailadresse, vil der blive sendt et midlertidigt link til dig, så du kan nulstille adgangskoden. Kontakt os, hvis du ikke kan huske din e-mailadresse, og så hjælper vi dig gerne videre.
3. Jeg kan ikke logge ind
Brugernavne og adgangskoder skelner mellem store og små bogstaver samt brug af Shift-tasten. Derfor kan det nogle gange være svært at kende forskel på bogstavet "o" og tallet "0". Hvis dette ikke virker, og du har glemt din adgangskode, skal du følge trinene ovenfor. Kontakt os, hvis du stadig støder på problemer.
4. Jeg vil gerne ændre min registrerede faktureringsadresse
Det er desværre ikke muligt for os at ændre faktureringsadressen på nettet, men kontakt gerne vores kundeservice direkte, så vi kan hjælpe dig.
5. Hvordan bruger jeg min rabatkode?
Hvis du har en rabatkode, skal du indtaste den i rabatkodefeltet, som vises, når du er inde på din indkøbskurv. Dette vil automatisk justere betalingsbeløbet, alt afhængigt af den kode du har indtastet.
6. Jeg kan ikke finde det rigtige produkt. Hvad gør jeg?
Brug vores søgefunktion ved at indtaste varenummeret eller navnet på produktet. Vores søgefelt findes øverst på hver side. Er du usikker på, hvilket produkt der passer til dine behov, og har du behov for vejledning? Kontakt os via chatfunktionen, så hjælper vi dig!
7. Jeg har ikke modtaget en aktiveringsmail til min kontoregistrering
Hvis du ikke har modtaget en aktiveringsmail til din konto, kan det skyldes, at mailen er havnet under spammails. Hvis den ikke er der, så vælg "Har du ikke modtaget din aktiveringsmail?" Udfyld dernæst de relevante oplysninger for at få gensendt e-mailen. OBS! Det kan tage et par minutter, før du modtager e-mailen.
8. Kan jeg handle online uden at oprette en konto?
Nej, du skal oprette en konto for at handle hos os. Ved at oprette en konto får du desuden:
Adgang til din ordrehistorik
Mulighed for at spore og følge din ordre
Mulighed for at returnere forsendelsen og se din returforsendelse i webshoppen
Dele indkøbslister med kolleger
Lettere ved at genbestille tidligere ordrer
9. . Jeg bestilte en vare i webshoppen for et stykke tid siden og har ikke modtaget min ordre?
Du kan spore din ordre ved at vælge "Følg din ordre", som du finder øverst op i menuen på hver side.
10. Hvilke typer af betalingskort accepterer I?
Visa og Mastercard. Vores sikre transaktionsserver gør brug af den nyeste 128-bit SSL-teknologi. Der er ingen laveste ordreværdi på kreditkorttransaktioner. Bemærk, at betalingen sker på bestillingstidspunktet.