Sessionen er næsten udløbet på grund af inaktivitet. Klik på OK for at forlænge tiden med yderligere 120 minutter.
E-handelsløsninger skræddersyet til jeres behov
Witre har et bredt sortiment af forskellige e-handelsløsninger, som hjælper dig med at forenkle og automatisere indkøbsrutiner.
Vi har flere velfungerende løsninger med store og små kunder. Hver virksomhed er dog unik, så lad os finde den bedste løsning til netop dine behov.
Punch-out
Jeres indkøbssystem er direkte koblet op til vores webshop. I får tilgang til alle jeres aftalte produkter og priser i realtid.
E-Katalog
Vi opretter og tilpasser vores sortiment til jeres indkøbssystem med de funktioner og den support, som I er vant til.
Webbshop
Søg og sammenlign nemt produkterne. Du kan skabe dine egne indkøbslister, få ordrehistorik, vælge leveringsadresse og meget mere.
Hvad er Punch-out?
PunchOut henviser til forbindelsen mellem virksomhedens indkøbsmiljø og deres leverandørers webløsning. Dette giver virksomhederne mulighed for direkte at få adgang til deres leverandørers websteder, hvor de kontraktmæssige vilkår og betingelser, som de har forhandlet, anvendes (pris, fragtomkostningers etc.), og overføre indkøbsordrer til deres eget indkøbssystem.
Som et elektronisk katalog, der tilhører det store udvalg af e-procurementløsninger, er Punch-Out per definition en del af den proces som digitaliserer kommercielle transaktioner mellem virksomheder og deres leverandører, og mere specifikt første fase af Procure to Pay (P2P)-proces: produktvalg.
Seks fordele ved Punch-out
Som med e-procurement, centraliserer og automatiserer PunchOut interaktioner mellem brugerne, indkøbsafdelinger og leverandører og optimerer generelt processen med at søge efter produkter.
- 1. Spar penge
Omkostningerne ved en standard transaktion er estimeret til i gennemsnit at være 585 DKK, og prisen for en transaktion, som udføres gennem et elektronisk katalog, såsom PunchOut, er omkring 410 DKK. Denne besparelse på 175 DKK forklares takket være den automatiserede proces og reducerede arbejdsomkostninger. Hvis denne besparelse anvendes på hver givet ordre, viser den potentielle økonomiske gevinster for virksomheder sig at være betydelig.
- 2. Uddelegering af vedligeholdelse og rapportering
Med PunchOut er leverandørerne ansvarlige for at offentliggøre og opdatere oplysningerne i kataloget i overensstemmelse med de kontraktmæssige vilkår og betingelser. Dette giver indkøbsteams mulighed for at spare betydelig tid ved at uddelegere disse tidskrævende opgaver. Leverandører kan også implementere nøjagtig rapportering, som giver virksomheder mulighed for bedre at kontrollere deres indkøb.
- 3. Adgang til præcis information
Da det er forbundet med leverandørinformationssystemet, giver PunchOut en meget stor mængde detaljeret information (tilgængelighed, rabatter, forsendelsesomkostninger osv.). Risikoen for fejl er reduceret, fordi opdateringsprocessen ikke længere kræver menneskelig indgriben.
- 4. Bedre styring af udgifterne
Takket være PunchOut får virksomhederne systematisk fordel af fordelagtige priser på forhandlede produkter. Indkøb forenkles og centraliseres gennem en enkelt løsning, hvilket gør det muligt for virksomhederne bedre at styre deres udgifter.
- 5. Optimeret brugeroplevelse
PunchOut tilbyder en fremragende brugeroplevelse, fordi grænsefladerne er baseret på e-handelssider: automatisk login, optimeret søgemaskine, dynamisk produktforslag, lister over favoritter, registrering af tidligere ordrer osv. Navigationen er jævn og intuitiv, ligesom dine foretrukne B2C-sider.
- 6. Forbedret produktivitet
I og med at et stort flertal af opgaverne enten er automatiserede eller udført af leverandører, oplever indkøbsteams forbedret produktivitet og kan fokusere på opgaver med større merværdi.
Hvordan fungerer E-katalog?
Vi laver et e-katalog til dine behov. Du vælger i vores produktsortiment. Vi opsætter og tilpasser e-kataloget til dit system med de funktioner og den support, som du er vant til. Du vælger selv, hvilke produkter der skal med i dit katalog og evt. tillæg som eksempelvis produktklassificering, som vi skræddersyer til din virksomhed.
Punch-Out vs E-katalog
PunchOut, kendt som "dynamisk"
Som forklaret tidligere er dette en grænseflade mellem virksomhedens indkøbsløsning og leverandørens detailside. Fordi det er et dynamisk katalog, opdateres oplysningerne i realtid (lagermængder, leveringstider, tekniske og transaktionnelle dokumenter, nye produkter, produktsortimentsudvidelser, erstatningsprodukter osv.). Leverandøren er ansvarlig for eventuelle løsningsrelaterede aspekter (publicering, opdateringer, rapportering mv.)
Værtskataloget, kendt som "statisk"
Dette er et CSV-dokument (eller tilsvarende) sendt af leverandøren og arkiveret i virksomhedens eller dennes tjenesteudbyders indkøbssystem (markedspladser). Da det er et statisk katalog, er virksomheden ansvarlig for overvågning og opdatering af data, rapportering mv.
Er du interesseret i at vide mere?
Har du spørgsmål eller nogle bekymringer omkring e-procurement? Kontakt os gerne, vi har ekspertise og erfaring til at kunne hjælpe din virksomhed.